Vijesti
  <http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif>

Posljednji update: 18. Nov 2006, 09:53

Rambo Amadeus podržao Šešelja

Na spisku osoba koje su podržale štrajk glađu haškog optuženika Vojislava
Šešelja je i multimedijalni umjetnik Antonije Pušić, poznatiji kao Rambo
Amadus, koji je od nedavno i nacionalni ambasador UNICEF-a za Crnu Goru.

"Svako ko bolje poznaje mene i moju porodicu zna da ću ja uvijek podržati
nemoćne. Moj otac bio je robijaš na Golom otoku i štrajkovao je glađu da se
izbori za osnovna prava! Tako da znam kakva je ta muka kroz koju prolazi
Šešelj. Žao mi je Šešelja, bez obzira na ono što je ranije činio. Žao mi ga je,
baš kao i svakog čovjeka koji štrajkuje glađu. Mislim da nema razloga da bilo
ko na svijetu na tako strašan način, kao što je taj štrajk glađu, traži svoja
prava", objasnio je Rambo Amadeus za beogradske dnevne novine Press, nakon što
je njegovu podršku obznanio zamjenik predsjednika SRS Tomislav Nikolić.

"Ne ljutim se ja na Nikolića, jer znam da je on političar i da koristi sve što
može. Ali ja nisam političar i neću da pazim na svaku riječ. Ja sam ljudski
vaspitan i trudim se da budem human prema svakome ko nije moćan da se brani,
bez obzira na to što je ranije bio moćnik i što je činio svašta. Pa, ja sam i
Slobodana Miloševića prestao da kritikujem kada je dospeo u Hag", rekao je
Rambo Amadeus, naglašavajući da mu je Vojislav Šešelj i dalje politički
neistomišljenik, ali da to ne znači da ne treba da ga podrži u borbi za
ostvarivanje osnovnih ljudskih prava, a jedno od njih jeste da se sam brani na
sudu.

"Mene je nedavno UNICEF izabrao za ambasadora dobre volje i zbog toga naročito
insistiram na humanom pristupu prema svakom čoveku. Bez obzira na to kako se on
zove i kakva je njegova biografija, ako su njegova ljudska prava pogažena,
ustaću u njegovu odbranu", kazao je umjetnik za Press.

  <http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif>
  <http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif>

  <http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif>
  <http://www.pcnen.com/designimages/spacer.gif>
POSLJEDNJI NASLOVI
Severina otkazala turneju po SAD
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20251>
Otkrivene dvije freske u Pećkoj
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20250> patrijaršiji
Kotorski protojerej neće tamo gdje se poziva
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20248> CPC
Region traži odgađanje gašenja nuklearke
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20247> Kozloduj
Obilježena godišnjica ulaska JNA u Vukovar
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20246>
Tadić o posjeti Čekua Moskvi
<http://www.pcnen.com/detail.php?module=2&news_id=20245>
Zeta pobijedila Grbalj, Budućnost igra