rtvbn.com
<http://www.rtvbn.com/3903462/seselj-ponosan-sam-na-sve-svoje-zlocine>

Šešelj: Ponosan sam na sve svoje "zločine"

1-2 minutes

  _____

Predsjednik Srpske radikalne stranke Vojislav Šešelj rekao je u prvoj reakciji
BN televiziji da su ga osudile sudije koje ga nikada nisu vidjele u životu.

Srijeda, 11.04.2018. | 15:39

“Osudile me petrorica sudija koji me nikada u životu nisu vidjeli. Prema
anglosanskonskom pravu u slučaju kada je prvostepena presuda oslobađajuća, oni
su mogli da je ukinu i vrate na ponovno suđenje, ili da je potvrde . A da je
preinače u osuđujuću to nisu mogli", kazao je Šešelj.

On je kazao da je ponosan na sve svoje ratne uločine.

"S druge strane ja moram da vam kažem da sam ponosan na sve svoje ratne zlčine
i da sam spreman da ih ponovim I to u više navrata”., kazao je Šešelj.

Žalbeno veće Mehanizma u Hagu osudilo je danas lidera radikala Vojislava
Šešelja zbog progona Hrvata u Hrtkovcima u Vojvodini na kaznu zatvora od 10
godina, ali se smatra da je kaznu odslužio zbog boravka u pritvoru od 14.
februara 2003. do 6. novembra 2014. godine.

BN televizija

Одговори путем е-поште