KVASSNJIN O SIRENJU NATO NA ISTOK 19.6.2001.
15:0

 NACELNIK GENERALSTABA ORUZANIH SNAGA RUSIJE SMATRA DA PO PITANJU SIRENJA
NATO ALIJANSA MORA UZIMATI U OBZIR MISLJENJE RUSIJE

(Moskva, RIA “Novosti”)

Nacelnik Generalstaba Oruzanih snaga Rusije, general armije Anatolij
Kvassnjin smatra, da po pitanju sirenja NATO na Istok alijansa mora uzimati
u obzir misljenje Rusije. Kako je danas po okoncanju pregovora sa svojim
spanskim kolegom, admiralom flote Antoniom Barberom izjavio nacelnik
Generalstaba, “mi govorimo da ne treba siriti vojni blok NATO na Istok zato
sto se na Istoku nalazi Rusija”. Po njegovom misljenju, NATO nema potrebe da
se siri, posto su u skladu sa Osnovnim dokumentom Severnoatlantska alijansa
i Rusija partneri, a ne protivnici. Nacelnik Generalstaba smatra, da Rusija
i NATO moraju zajednicki jacati medjunarodnu bezbednost. “Mi smo duzni da
jacamo medjunarodnu bezbednost kako na bilateralnoj, tako i na
multilateralnoj osnovi i da pri tom uzimammo u obzir misljenje svake drzave”
, - kazao je general Kvassnjin. – 0 -

Miroslav Antic,
http://www.antic.org/