REPUBLICKI MINISTAR UNUTRASNJIH POSLOVA NAJAVIO

      Admiral Jokic ide dobrovoljno u Hag
      Vlada ce pruziti garancije kako bi Jokic do sudenja mogao da boravi u Srbiji uz
sve mere bezbednosti koje ce preduzeti nadlezni organi, rekao je Dusan Mihajlovic

      Ministar unutrasnjih poslova Srbije Dusan Mihajlovic najavio je juce da ce se
penzionisani admiral Miodrag Jokic dobrovoljno predati Haskom tribunalu "cim zavrsi
prikupljanje potrebne dokumentacije".

      "Cim se taj proces zavrsi i obezbedi advokat, mislim da ce Jokic dobrovoljno
otici u Hag, i koristiti dogovor da ce vlada Srbije svakom ko se dobrovoljno preda
tribunalu obezbediti svu potrebnu podrsku i pomoc", rekao je Mihajlovic na
konferenciji za novinare.

      On je dodao da ce, u slucaju Jokiceve dobrovoljne predaje, vlada dati i
garancije da on do sudenja moze boraviti u Srbiji, "uz sve mere bezbednosti koje
preduzimaju nadlezni republicki organi".

      Mihajlovic je podsetio da je bivsi komandant Ratne mornarice, koga Haski
tribunal tereti za zlocine na dubrovackom ratistu u jesen 1991. godine, vojno lice, pa
su za njega nadlezni vojni pravosudni organi, a ne Ministarstvo unutrasnjih poslova.

      "Posto mi je licno poznat slucaj, obavesten sam da ce Jokic dobrovoljno otici u
Hag cim zavrsi prikupljanje potrebne dokumentacije, jer je izbacen iz vojske pocetkom
1992. godine i nije bio u mogucnosti da raspolaze dokumentima potrebnim da odgovore na
navode optuznice", rekao je on.

      Jokic je u grupi od cetvorice oficira bivse JNA protiv kojih je Haski tribunal
nedavno obelodanio optuznicu zbog zlocina na podrucju Dubrovnika, a jedan iz te grupe,
penzionisani general Pavle Strugar, tada komandant Druge armije, juce je dobrovoljno
otisao u Hag.

NSP Lista isprobava demokratiju u praksi