Ne bih rekao da je toliko jednostavno.
(za 1-2 god, niko nece ni znati, ko je bio SM)

SM umalo da u pojdinim momentima pruzi uspesan otpor NSP-u
(a to su, prakticno te brljotine Zapada).

Nisu problem "brljotine" (to resava medijska kampanja).

Problem je model, koji ugrozava NSP (negativan, los primer za
druge...katastrofalan, ako postigne rezultat).