Velen bedankt, maar in een 3rde Wereld dorpje is wallpaperglue nie so

"Veel dank, maar in een 3e wereld dorpje is behangplaksel niet zo makkelijk
te vinden en je kan dit ook niet makkelijk zelf maken van plaatselijk
herbruikbare materialen.

Wanneer heb je zulk slecht Nederlands gelezen ? Maar misschien kun je dit
begrijpen.

Nee Keith, ik maak geen grapje. Sommige mensen op deze wereld denken dat
Nederland de hoofdstad van Denemarken is. Je moet al Nederlandstalig
opgegroeid zijn, anders is het erg moeilijk om de taal te leren.

Met vriendelijke groet,
Pieter Koole