Ik heb spijtig genoeg geen tijd meer om me in te zetten voor OSM (indertijd
groot stuk van Deurne en Borgerhout extra-muros gemapped).

Het is al zo lang geleden dat ik zelfs niet meer weet hoe alles werkt: kan
er daarom iemand de volgende wijziging doorvoeren op de kaart:
Eerste stukje St Jacobsmarkt is de enkelrichting omgedraaid. Dwz, tussen
Kipdorpbrug en Lange St Annastraat.
Das vlakbij Luc, ga maar even kijken en zie hoeveel mensen daar verkeerd
rijden (omdat het al 100 jaar zo is en nu plots is aangepast). Ik geloofde
m'n ogen niet toen ik er vorige week passeerde (al een geluk met de fiets)

--
wannes