Dag Wannes,

'k heb dat al eens aangepast. Maar iemand heeft het recent terug
gewijzigd naar de 'normale' situatie.

Het is een 'tijdelijke' situatie voor een bouwwerf in de Sint
Jacobsmarkt (oud VTB gebouw) die meer dan 4 jaar (!) zal duren. Vandaar
dat ik het als wijziging had opgenomen.

'k zal het ne keer terug aanpassen.

't is inderdaad te zot om los te lopen. Nadat je komend uit het centrum
al niet rechtsaf mocht slaan aan de Frankrijklei, en antwerpen allicht
de eerste stad was waar men RECHTSAF slaan verbiedt, is A'pen nu de
eerste stad waar een wegomlegging voor een bouwwerf begint 100 meter
VOORBIJ de bouwwerf...

een veel komend scenario:
mensen rijden op de zijrijbaan van italielei richting zuid
aan de kipdorpbrug moeten ze willens nillens het centrum in
bij de splitsing houden ze rechts (de tijdelijke situatie)
ze komen in de wegomlegging terecht, en na 5 minuten rijden ze terug op
de italielei (eerste regel van het scenario)...

Uiteindelijk ontsnappen ze toch... via onze straat :-(

Luc.