Jo wrote:
> [...]
"steenweg"),(" Baan", "baan"),

Ik zou voor deze een extra symbool invoegen als '$' die het einde van de
string inhoudt, want ergens zullen er wel straten zijn met een naam die begint
met bvb. "Weg" (en bij nader onderzoek zijn ze er ook echt:
http://osm.org/go/0EhkEszZx-- ), en voor "baan" en "laan" zal het ook wel
ergens bestaan.

Daarnaast is het nog altijd mogelijk dat die woorden apart móéten staan (al is
de normale regel inderdaad aan elkaar, ongeacht of ze het splitsen op het
naambord)

Met de deze moet je ook heel hard opletten, soms is het wel degelijk één
woord:
http://osm.org/go/0EpSppcIj- en http://osm.org/go/0EpYj3b6Y--

Nuja, vanaf een regel niet voor álle namen geldt, lijkt het voor mij beter om
die ertussenuit te halen. Er zullen toch mensen zijn die het gaan uitvoeren
zonder nadenken, dus geef je hen beter geen kans.

Ben