Lit had ik nog niet gebruikt op de 2 situaties die jij aanhaalt. Op gewone
wegen is er geen probleem.
en ik sluit me aan bij je andere opmerkingen.

Je kan inderdaad zeggen dat het veel is om op te letten, maar is het dan
beter bij een eerste survey bv. enkel huisnummers te doen, en dan later te
moeten terugkeren om die weer andere zaken te noteren ? Hoe langer je met
OSM bezig ben, hoe meer tags je kent en hoe meer dingen je in 1 sessie
probeert te mappen.

groeten