Als ik een paar reacties krijg zou ik er inderdaad willen mee beginnen.

Vermits ik gepensioneerd ben kan ik me redelijk flexibel opstellen i.v.m.
uur en dag.

Guy Vanvuchelen

Van: Ben Abelshausen [mailto:ben.abelshau...@gmail.com]
Verzonden: zaterdag 29 juni 2013 16:15
Aan: OpenStreetMap Belgium
Onderwerp: Re: [OSM-talk-be] historic=battlefield

Gewoon doen! Ookal komt er in het begin niet veel vollek, blijven
publiciteit maken. Laat het ook zeker weten op de mailinglijst als je zoiets
doet, dan zet ik het op twitter. Zet het ook zeker op de wiki en in de
agenda. Er is blijkbaar ook een google+ groep.

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Ben Abelshausen
ben.abelshau...@gmail.com