Guy,

Wat die wandelknooppunten betreft, is het heb beste om een MAPCSS-stijl te
gebruiken om die "eruit te doen springen". Als je Skype hebt of de
mogelijkheid om aan een Google hangout deel te nemen, dan kan ik je dat
meteen tonen, zoals ik het aan Daan getoond heb.

In Nederland hadden sommigen ook de gewoonte om die knooppunten te mappen
waar het paaltje stond, gelukkig heb ik hen al kunnen overtuigen om dat
niet zo te doen. Als er ook een kaart aanwezig is, dan kan daar wel een
aparte node voor worden aangemaakt. (In Nederland staat er bij nagenoeg elk
fietsknooppunt een kaart). Het neveneffect was dat ze alle routes naar die
kaart leidden.

Jo

Op 30 juni 2013 12:53 schreef Guy Vanvuchelen
<guido.vanvuche...@pandora.be>het volgende: