Op 23 oktober 2014 11:52 schreef Verhoeven Fr <sus...@gmail.com>:

>  Hooi Sander,
>
> Ik heb op een desktop onder Ubuntu  http://sanderd17.github.io/import.htm
> <http://sanderd17.github.io/import.html>   uitgeprobeerd op 2400, *,
> vinkje, 10
> De eerste kolom verscheen snel maar andere gegevens bleven hangen op de
> Kolkstraat, daarna niets meer.  Dit verschillende malen.
>
> Sus
>  <http://sanderd17.github.io/import.html>

Interessant.

Ik verwerk momenteel ook dubbele huisnummers. Zo zal "42-44" in OSM matchen
met twee nodes "42" en "44" in CRAB. Daarvoor gebruik ik reguliere
expressies (regex). Deze worden gemaakt van de data die in OSM aanwezig is.

Maar in het geval van de kolkstraat, daar is er een huis met een wel heel
eigenaardig huisnummer: http://osm.org/way/135153583

Dit huis zorgde er voor dat mijn regex niet geldig was, waardoor het script
weigerde verder te werken, en alles op "loading..." bleef staan.

Nu moet dit opgelost zijn.

Groeten,
Sander