Marc, die bug moet ondertussen opgelost zijn.

Jo, dat is idd een optie. Maar ik vraag me af als het wel in deze tool
past. De fixme gaat in veel gevallen niet over het adres, maar ook over de
naam van de winkel, de openingsuren, ... Daarnaast zijn er ook veel fixmes
die wel moeten opgelost zijn, maar die niet op een gebouw staan. Ik denk
dat dit werk is voor een andere tool (het is sowieso al mogelijk met
overpass turbo, maar het is iets moeilijker overpass queries te schrijven
op een telefoon).

Bedankt voor de CSS, kan je het meteen al documenteren op de wiki? Ik ben
momenteel bezig met sommige van die wiki pagina's te vertalen.

Groeten,
Sander