 From: Glenn Plas <gl...@byte-consult.be>
To: OpenStreetMap Belgium <talk-be@openstreetmap.org>
Sent: Saturday, November 1, 2014 12:31 PM
Subject: Re: [OSM-talk-be] import AGIV CRAB-data

Heb nog niks concreet eigenlijk, maar wel paar ideetjes alvast.  De
problemen die ik zag zijn zo te zien allemaal ondertussen opgelost.

De wiki handleiding is handig ook.  Tijdens het gebruiken heb ik
eigenlijk vooral problemen bij nr notaties van dit type:

vb1:

nr is 100 , bus 4

varianten die je ziet:

- 100b4
- 100/4

vb2:

nr is 26 / A

- 26A
- 26/a
- 26a

vb3 (moeilijker)

- 46 / 0001 en 46 / 0101 (2-woonst... op het gebouw zo op de plaatjes),
vind ik maar rare nummering.  Ik ben al even op zoek in de wiki over wat
de consensus nu is over dit soort adressen.

Die vind je ook niet terug in CRAB.  Maar zo'n nodes zie ik de meeste
'missing in crab' terugkomen.

Ik hou me nog wel wat in tot ik iets echt nuttig kan toevoegen.

Glenn

"Everything is going to be 200 OK."