Zelf maak ik heel veel gebruik van foto's. Met OSMTracker gaat het vlot

Om het probleem van Jo te vermijden (vooral op plaatsen waar veel te mappen
is) neem ik meestal maar foto's aan één kant van mijn wandeling. Dan doe ik
die wandeling iets later gewoon opnieuw. Het is natuurlijk makkelijker
mappen waar je de regio kent, en waar je weet wat er te mappen valt (maar
niet de exacte namen en locaties).

Als ik echt traag wil gaan, dan neem ik er ook een papieren kaartje bij
waarop ik notities maak. Maar dat vraagt meer voorbereiding.

Groeten,
Sander