Ik ben de laatste tijd nogal bezig geweest met het wegennet in
West-Vlaanderen. Voor auto's valt het IMHO nogal goed mee, op het verkeerde
gebruik van dual-carriageways na dan. Fietspaden zijn jammer genoeg al eens
verkeerd verbonden.

Misschien moet je Brecht Bonne, onze vorige mapper van de maand eens
contacteren ivm het wandelnetwerk. Hij zit jammer genoeg niet op de mailing
list, maar ik denk wel dat dat snor zit.

Een tijdje geleden ben ik gecontacteerd geweest door user Bbase met een
soortgelijke vraag. Heeft hij weet van dit project ?

Maar hopelijk kunnen  George of Sander een beter beeld tekenen van de
situatie in "hun" provincie"

mvg