Merk op dat vanaf nu ook Proximus onder wet openbaarheid van bestuur valt. Je mag een WoB mail sturen naar Proximus met de vraag om een lijst te geven van alle telefoonkotjes die volgens hun data nog bestaan en misschien een planning naar de toekomst hoe snel die zullen verdwijnen.

Not sure of die data betrouwbaarder zal zijn, maar worth doing?

Mvg,

Pieter