Hallo Pieter,

Je kan de OpenStreetMapdata inderdaad gewoon mee opnemen als bron, waar je
wel voor moet zorgen, is om de bron ook te vermelden in een eventueel
eindproduct.

De data biedt bijzonder veel mogelijkheden. Er kan mee gerouteerd worden,
specifiek voor vrachtwagens. Gewoonlijk hebben wij aangegeven waar lengte-,
breedte-, hoogte- of massaverbod geldt.

Indien jullie een manier zouden zien, waarop wij ook van jullie data
gebruik kunnen maken, als bronmateriaal, om OpenStreetMap te verbeteren,
dan zouden we dat natuurlijk ook heel erg appreciëren.

mvg,

Jo (Polyglot)

Op 12 oktober 2016 17:54 schreef De bruyn Pieter <pieter.de.br...@volvo.com>
: