wat ik vooral jammer vind is dat het allemaal redelijk lang aansleept.
(ik wijs naar niemand)
Het is gewoon niet leuk om nu nog manueel gebouwen te gaan tekenen als
je weet dat die toch gaan vervangen worden door betere examplaren.
En je hebt die gebouwen nu eenmaal nodig om erfgoed tags of andere
zaken te mappen. Je kan dan niet gewoon maar een puntje zetten.

Dus ja, ik gebruik Glenn's tool nu al om die gebouwen te tekenen die
ik nodig heb. Gemakkelijker en beter dan wat ik zelf zou tekenen.
We mogen GRB toch als achtergrond gebruiken, niet ?