Ik heb nu dit gestuurd (met Ben zijn opmerking geïntegreerd):

"We hebben bij OpenStreetMap België gemerkt dat u op uw eigen website en
die van uw klanten OpenStreetMap als achtergrondkaart gebruikt. We vinden
het natuurlijk geweldig dat jullie ons werk hergebruiken, daarom doen we
dit uiteindelijk ook!

Jammer is wel dat de verwijzing naar OpenStreetMap ontbreekt. Dat is niet
alleen verplicht [1], maar op die manier dragen jullie ook bij aan betere
kaarten. Hoe meer mensen het project kennen, hoe meer bijdragers. En dus
hoe beter de kwaliteit.

Hopelijk passen jullie dit zo snel mogelijk aan op jullie eigen pagina en
die van jullie klanten."

Joost @
Openstreetmap <http://www.openstreetmap.org/user/joost%20schouppe/> |
Twitter <https://twitter.com/joostjakob> | LinkedIn