Iedereen heedt zijn gewoontes ;-)
Ik het begin ging dat inladen heel vlot, vandaar...
Aan de grensstreek met Nederland zijn er nog gemeentes waar weinig huizen
genummerd zijn. Dan werk ik liefst met de kaart die onder de lijst staat,
en click ik op de bollekes.
Zo gaat het meer geordend gehucht per gehucht dan met de straten
alfabetisch.
Ik zit nu bezig in Bocholt. Sinds de laatste versie van JOSM worden ook de
Nederlandse PDOK luchtfoto's automatisch ingeladen, die zijn soms recenter
dan de Vlaamse en gaan tamelijk diep in Belgie. Veel dieper dan de Vlaamse
in Nederlend.
 Ik vraag mij af of dat voor iedereen is? Ik dacht dat men de Vlaamse zelf
moest instellen

Sus