On 08-08-17 15:39, Marc Gemis wrote:
> old_name ?

Die tag kende ik eigenlijk niet direct en dus niet overwogen, vandaar
dat ik graag bijkomende input hoorde.  Tx

> p.s. is het wikipedia artikel dan ook verkeerd ? die geven dan zelfs
> nog een alt_name ook
> p.p.s Onroerend erfgoed noemt ze zelfs "wafelijzerbrug":

Is dat geen type brug gewoon ?  Voor zover ik weet was de brug te
nekkerspoel (is vervangen) een wafelijzerbrug

Die zien er zo uit meestal:
https://c1.staticflickr.com/3/2644/3945028467_f7f4e309f5_b.jpg

Wij spraken toch vroeger over wafelijzerbrug alsof het een soort brug
was en dan ging het over die te nekkerspoel

> https://inventaris.onroerenderfgoed.be/erfgoedobjecten/1504 . Ook
> verkeerd ?

Glenn