Hallo Pieter,

welkom op de mailing list.

Momenteel werkt Glenn Plas aan een tool (website), om het tekenen van
huizen met adres informatie te vereenvoudigen. De tool is grotendeels
klaar, maar omdat het hier gaat om het importeren van data uit een
andere databank, moet er een goedkeuring van de gevolgde methode komen
van de internationale community.

Glenn gaat proberen deze goedkeuring te krijgen in de loop van de
volgende maanden. Als je graag documentatie schrijft, kan je hem
hierbij helpen. Hij is iets actiever op het Riot channel, dus je kan
hem daar ook contacteren. Als je in de geschiedenis van het channel
kan scrollen, zal je zien dat deze topic daar enkele dagen geleden ook
aan bod kwam.

mvg