Hola,

personalment, a la meva àrea, Llefià, Badalona, tinc els noms en
minúscules, però quan edito o fins i tot creo carrers a Barcelona o altres
llocs faig servir el que ja han establert els que han editat anteriorment a
la zona, que majorment fan servir les majúscules :( Ho faig per que la gent
que edita aquella zona no consideri la meva edició com una intromissió. Ho
podria fer indicant que el més correcte és utilitzar les minúscules, és
cert.

Crec que es podria fer servir un bot per canviar-ho, però com he dit abans,
hauriem de fer difusió a la comunitat per només fer-ho una vegada.

També podriem parlar de la conveniència de fer servir el "de" amb els noms
dels carrers. És el mateix "carrer de Pérez Galdós" que "carrer Pérez
Galdós"?

Salutacions,

Jose Luis