Michal Grézl napsal(a):

> blizsi info tady, ovsem jestli si nejak zasadne nerozumime tak se omlouvam:)

Rozmime si dobre, to je presne to "Nebo mi neco unika?"

> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/JOSM_search_function
Unikal mi tento help. Zkousel jsem hledat s key=value, to nezafungovalo,
a ani ten dialog na prvni pohled nenaznacoval, ze by se za nim
skryval tak mocny "jazyk".

Dekuji za nakopnuti spravnym smerem.

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!