On Feb 20, 2008 8:50 AM, Tomáš Tichý <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Vzhledem k tomu, ze UHUL asi uz definitevne zemrel (sakra, to to prvni
> ctvrtleti ubehlo nejak rychle...), chci se zeptat, jak je to s
> pouzitim Cenie? Na jednu stranu tu  probehlo od nich pisemne
> vyjadreni, ze na vytvareni odvozenych dat nejsou definovana zadna
> omezeni, na druhou stranu ale je na wiki napsano, že se CENIA pro
> vytvareni dat pouzivat nesmi.  To od nich nekdo dostal nove zamitave
> stanovisko?
> =TT=

Na openaerialmap projektu UHUL ortofota porad jsou, ackoliv by si je
ta jejich aplikace mela tahat primo z wms, jsou tam porad coz patrne
znaci ze si je stahli do nejake cache. Mimochodem zkousel jsem do josm
ruzne variace stringu pro wmsplugin ale zadny mi nechodil, nemohli
byste nekdo zbehlejsi vymyslet jak to ma byt presne (viz
http://wiki.openaerialmap.org/Using_With_WMS , moc mi to nepomohlo)?
--
Michal Grézl
http://walley.org