zdravim,

omlouvam se vsem za mystifikaci - help service nenabizi katastralni data
cuzk. z nejakeho duvodu jsem byl presvedcen, ze ano

jedina vec, ktera je dostupna pres help servici wms jsou orthophota z
cenie

jeste jednou se vsem omlouvam za svoje nepodlozene vykriky

jachym

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://www.les-ejk.cz/pgp/jachym_cepicky-gpg.pub