Kdyby to neslo predelat, bylo by to hodne smutne :) Predelat to jde. A co
se autorstvi tyce - bohuzel mam pocit, ze tim, ze to nekdo opravi nebo
pripise tag, prechazi autorstvi na neho. Pulka ulic, ktery jsem delal a
nepojmenoval je nahle zmenila autora a ma nazvy. Tak nevim, proc je
takovej problem tam tech autoru nacvakat vic.