Pavel Machek píše v Po 01. 09. 2008 v 23:00 +0200:
> Ahoj!
>
> Tak jsem ji pustil na psc 128 00... Diakritika je tam ok, jsou tam
> problemy s velikosti pismen,

Po vyrenderování mapnikem jsem obvod 12800 prošel a nevidím tam žádnou
výraznou chybu. Drobné věci, které se mi nezdají, je nutné řešit
návštěvou daného místa. Ani konkurenční mapa neporadí. Můžeš pustit
skript na 12000, kde chybí podstatně víc názvů, a jsem je také schopen
alespoň zčásti zkontrolovat.

Myslím si, že skript dává dobré výsledky a mohl by se pustit na celou
ČR. Možná by bylo vhodné z něj vyrobit webovou aplikaci (napiš PSČ a
klikni na "automaticky pojmenovat") pro někoho, kdo právě natahal ulice
ve svém městě, a chtěl by je automaticky pojmenovat, ale skript by si
sám spustit neuměl.

Problémy s velikostí písmen zcela jistě jsou na straně UIR-ADR, který je
má špatně:
- liší se od pravidel českého pravopisu z r. 1993
- liší se od pravidel českého pravopisu z r. 1957
- liší se od zažitých místních jmen
- liší se od všech ostatních map, se kterými jsem je porovnával

Příklady:
UIR-ADR -> všichni ostatní
Na slupi -> Na Slupi
Na hrobci -> Na Hrobci
Na výtoni -> Na Výtoni
další jsem neověřoval. Máš-li seznam nagenerovaný, doplním správná jména
a můžeme se pokusit zaslat opravu na UIR-ADR.

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx