Ahoj,

On Thu, Nov 27, 2008 at 09:11:54AM +0100, Karel Volný wrote:
> zdravím,

> čtu to už popáté a nevidím v tom rozpor ... překlep nebo si sedím na vedení?

samozrejme preklep. 2. do OSM ... ze cislo orientacni je housenumber a popisne
alternatenumber.

> <flame>
> zajímavé, jak je souladem se "zbytkem světa" argumentováno velice selektivně
> </flame>

<ack />
Kazdopadne nezda se mi, ze by treba v Nemecku nemeli ocislovanej kazdej barak.
Maji -> nevidim ten unikat (to ze je cislovano z jinych rad je v tomto pripade
irelevantni). Housenumber je podle me to, co ma KAZDY dum. Alternate to co ma
jenom nektery. To jak se to zobrazuje na mape (a to co tam hledaji uzivatele)
je vec uplne rozdilna.

> *někteří* uživatelé ...

uzivatele jsou zvykli ze na mape nevidi nic, pouze podle toho hledaji (imho).

> IMHO by bylo lepší zobrazovat obojí (samozřejmě s potlačením hodnoty none),
> alespoň od určitého zvětšení, kdy se to vejde (a jako předstupeň číslo
> orientační na začátku a na konci ulice ... ale to už by bylo moc hi-fi ;-))

pak by se podle me tag housenumber='None' mel uplne smazat a upravit
renderer tak aby zobrazoval oboji, pripadne pouze jedno z nich kdyz druhe
neni.

--
S pozdravem/Best regards
 Ondrej Novy