> hm, a patřičné nástroje budou mít v základní výbavě křišťálovou kouli, aby
> dokázali vyvěštit, cože to v tom aktuálním housenumber vlastně je?

Hmm, co tak:

Resp. (pokud už jste někdy vůbec psali na adresu na evidenčním čísle) jak
tedy uvádíte takovou adresu? Já teda dost často píšu jen "8e", ale když
mi na zásilce hodně záleží (nebo mi ji má přivézt nějaký méně spolehlivý
dopravce, tak aby nemohl držkovat, když už neumí zavolat), uvedu celé "ev.č.8"

Tak jako tak je potřeba naučit renderer dobře renderovat a hlavně vyhledávač
dobře hledat...

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!