'hoj,

> Asi pred rokom sme zaviedli aj my vlastne tagy, vykryli sme tak vsetky
> moznosti
> ktore nas pre turisticke chodnicky, naucne chodniky a cyklotrasy napadli.

mno, řekl bych, že pár možností vám chybí, porovnej s
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czechia/Editing_Standards_and_Conventions#Turistick.C3.A9_zna.C4.8Den.C3.AD

jinak cyklotrasy ... zdá se mi to trošku kolidující se zavedeným
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cycle_routes

> Vsimam si ze Cesko, zda sa mi
> Rakusko, mozno aj dalsie pouzivaju rovnake farby,,
> mozno by nebolo zle zjednotit si tagovanie

třebas Německo to má podobné (tuším mají navíc ještě černou)

ale nebuďme troškaři, nějaký dobrovolník (ehm ...) by mohl udělat průzkum
celosvětový, co se kde používá, a pokusit se z toho vytvořit co největší
průnik, co lze použít společně

tagy kct_* se mi jeví jako taková dočasná berlička, je zde spousta tras
značených jinými organizacemi ...

> Nemate zaujem v tejto oblasti spolupracovat ?

mno za sebe říkám, že rozhodně stojím o co největší ujednocení značení, ale
nemám čas a energii v tom něco podnikat :-/

... ale jednu věc přeci jen udělám, něco jsem si hledal a narazil jsem na
http://postgis.vsb.cz/GISacek2007/sbornik/spicelova_gisacek07.pdf, kde se
hovoří o možné záměně barev značek, především červené se zelenou, pro lidi s
poruchou barvocitu, zkusím se zeptat autorky, jaké konkrétní odstíny barev by
nám doporučila používat

K.