Ahoj,

urcite by bylo dobre sjednotit tagovani, ale nema imho smysl vymyslet
tagy, ktere budou fungovat pouze ve statech, kde se pouziva znaceni
podobne tomu v CR/SR. Univerzalni tagovani v podstate vynucuje pouziti
relaci, protoze si nedokazu predstavit zpusob, jak popsat jednim tagem
libovolnou turistickou trasu kdekoliv ve svete. Pouziti nekolika tagu
pro kazdou cestu, ktere je soucasti turisticke trasy, by asi bylo
neprakticke.

Predstavoval bych si to asi takto:
 - pouzije se relace, podobna relaci route (pripadne primo route)
 - pri znaceni trasy se pouzije nekolik tagu, jejich nazev a hodnoty
budou zalezet na systemu pouzitem v danem state
 - typicky budou pouzity tagy: network, color, sub_type
 - vznikne stranka na wiki, kde bude popsano, jaky symbol/barvu pouzit
pro dane tagy. Stranka bude strojove zpracovatelna, aby renderery
mohly automaticky zjistit spravny symbol nebo barvu, podle typu
rendereru.

Napriklad odbocka k hradu na cervene znacce patrici kluby ceskych
turistu bude oznacena takto:
network=cz:kct
color=red
sub_type=castle