Lukas Kabrt píše v Ne 28. 06. 2009 v 20:56 +0200:
> Zdravim,
>
> behem poslednich par dnu jsem si trochu hral s
> automatickym/poloautomatckym importem informaci z katastralni mapy.

Když jsem včera obkresloval domy a viděl jsem ty digitálně generované
tečky, myslel jsem na to, že by něco podobného šlo udělat.

> Presnost rozpoznavani je hodne slusna - pokud se texty neprekryvaji
> tak temer stoprocentni.

Pokud se překrývají, stačí vyžádat detailnější mapu.

> Pro jednotlve adresni body jsem schopny rozpoznat i obrys budovy,

To by ještě chtělo rozpoznávat samostatnou bílou tečku, kterou je
označena zastavěná plocha, která nemá přiřazen adresní bod.

> ale
> to musim jeste doladit. Mam mnozinu definicnich bodu budov a mapu
> vektorizovanou na mnozinu vektoru (vektory na sebe navazuji) Pro kazdy
> z bodu se snazim najit polygon jehoz hranice jsou tvoreny temito
> vektory. Mam jeden primtivni zpusob, jak obalovy polygon ziskat, ale
> pokud mi poradite nejaky lepsi algoritmus, tak budu rad. (Muj
> algoritmus: vyberu vektor zacinajici nejbliz definicnimu bodu a z nej
> pokracuju dal a snazim se uzavrit cyklus,

Na to lze snadno nalézt protipříklad: dlouhá budova, před ní dvě malé
boudy. Ale pokud provede kontrola a bude se hledat dál, nemusí to vadit.

Jedna z možností je použít bitmapový algoritmus typu "fill", a pak pouze
vytrasovat přiléhající čáru.