2009/8/6 jzvc <j...@tpfree.fdns.net>:

> Ceske poste bych moc neveril ;), nejakou dobu jsem mel tu cest s jejich
> daty pracovat a jejich uplnost a spravnost byla ... Ale +- by se to
> trefit dalo, ono krom par vyjimek stejne staci prvni trojcisli.

Jde o to, jestli máme důvěryhodnější zdroj. PSČ se v terénu špatně mapují. ;-)

> Toto nejak nechapu, proc ? Kdyz pridam adresni bod, je to jen neco ve
> smyslu "pridej tag X s parametrem Y". Kdyz neco upravim, je to vicemene
> "zmen parametr Y z A na B". Proc si plugin potrebuje toto zaznamenavat ?

Protože X se může rovnat "addr:housenumber" a Y domovnímu číslu, které
už v databázi exisutje. V tu chvíli je potřeba upravovanou primitivu
spojit s prvkem databáze, ošetřit konflikty, ...

> Jinak predpokladam ze si JOSM zmeny haze na nejakou hromadu ze ktere jde
> i cist.

To je sice pravda, ale pořád je potřeba nějaký "háček", za který JOSM
zatáhne a CzechAddress tuto hromadu prohledá. Bohužel o žádném takovém
nevím.

Navíc řešení "zkusit najít změnu v mapě řekněme jednou za vteřinu"
nepřipadá v úvahu. Bylo by potřeba prohledat celou mapu, což mnohdy
trvá až desítky vteřin a výkon procesoru letí zbytečně na 100%.

> Nj, ale co kdyz uzivatel udela 2-3 zmeny (nebo vice), pak zjisti ze je
> to spatne, ale uz nevi ktery objekt na mape menil ? A pritom ma trebas
> pripraveno nekolik desitek zmen, ktere jsou OK.

Já se Vás nesnažím přesvědčit, že současné řešení je ideální. Jen
říkám, že to zatím neumím jinak. Zkrátka s omezenými funkcemi budeme
muset nějakou dobu vyžít.

> + dalsi namet, kdyz mam zaple okno "tovarna na dresy", tak nepouzite
> jsou tucne. Jenze kdyz napr nactu mapu, ve ktere uz adresy jsou,
> zustanou tucne dokud neklipnu na prislusny objekt(y). Co takhle mapu
> prosacovat a oznacit je rovnou ? Optimalne na vyzadani. Chapu ze vetsi
> vyrez by to sacovalo celkem dlouho. Variantne moznost zobrazit pouze
> nepouzite adresy. Docela by se hodilo pro kontrolu zda v oblasti je
> zmapovano.

Ano, ale opět je potřeba toho "háčku", aby CzechAddress věděl, že se
nějaká mapa vůbec načetla. Ale díky, za snahu a konstruktivní
připomínky. :-) Jak jsem říkal, v září se na to vrhnu.

Zdravím,
Radek Černoch