Zdravím,

2009/8/9 jzvc <j...@tpfree.fdns.net>:
> Zdravim,
> ono je to rozbite ponekud vic. Jak koukam, tak mi to zobrazuje konflikty
> i mezi domy se stejnym cislem, ale v ruzne obci.

Ty 2 domy v konfliktu jsou domy na mapě, nebo domy v databázi? Pokud
platí první možnost, tak to není "bug" ale "chybějící funkce".

Dokud nebudou v mapě zaneseny hranice katastrálních území (které cca.
odpovídají hranicím části obce), plugin nemůže poznat, že domy patří
do dvou různých částí obce. Jedinou možností je porovnávat tag
"is_in", který však obsahuje sotva půlka adres.

Takže zatím bohužel...

> Alternativne mi to tvrdi, ze dane CP jiz je prirazeno.

Mohl byste to rozvést, prosím?

S pozdravem,
Radek Černoch