Otazkou je jestli by nestalo na to udelat nejaky poloautomaticky
skript do JOSM, pripadne rozsirit validator - ten umi spojovat dobre
duplicitni identicke uzly, neumi ale spojovat duplicitni identicke
cesty (v Kralupech je skoro kazda cesta 4x nebo 8x)

Pak by slo i v budoucnu opravit podobny prehmat na par kliknuti v JOSM
(jediny problem je v tom, ze jak je tam moc domu, tak je JOSM v te
oblasti silene pomaly, zkusil jsem dat opravit validatorem asi 1500
duplicitnich bodu a JOSM ted uz asi pul hodiny nereaguje - asi tam
bude nejaky algoritmus se slozitosti O(n^2) nebo horsi, takze by se to
muselo jeste urychlit aby to bylo pouzitelne na prehmaty takovehleho
rozsahu)

Martin