jzvc píše v Ne 01. 11. 2009 v 00:11 +0100:

> Boundary administrative vetsinou videt normalne je ;)

Aha, diky tomu odkazu jsem zjistil, ze Zlinsky kraj nema boundary vubec
nikde (jedinou vyjimkou je Vsetin).

> Vzhledem k ucelu, co takhle algoritmus ktery najde nejblizsi place ?
> Minemo ze ulice patri obci (name) ktera je nejbliz.

Mam pocit, ze Navit si udela okolo name ctverec jiste velikosti, ale
autor s tim samozrejme neni spokojen, protoze vysledky zdaleka nejsou
100%, coz lide pri pouzivani navigace myslim ocekavaji.

Petr