> To je škoda (doufal jsem, že vzhledem k tomu, že je to na wikipedii, tak
> by nemusel být problém ani pro OSM)... takže se jich tedy někdo kdysi
> ptal přímo - jak je to dlouho? Možná by bylo dobré to zkusit někdy znovu.
*** ano, odpovedi byly vyhybave, protoze ty lidi z CSU neumeli dotaz
na legalitu resit. Pokusit se oslovit spravneho cloveka je urcite
spravny smer.

> Však ty oficiální údaje tam již jsou systematicky naimportované, nevidím
> důvod aby se ta data ještě duplikovala v tagu place (který dle mého
> názoru má vyjadřovat něco trochu jiného).
> Děláme snad mapu toho, jak to skutečně na místě vypadá, ne jen další
> úřední rejstřík, ne?
*** tag place by mel vyjadrovat kategorie miry rozvoje zastavenych
uzemnich celku. O tom jake parametry a kategorie a jak ji vytvorit je
vec hledani mozneho a vhodneho.

> Osobně vidím dva hlavní problémy "strojového" překopírování
> administrativního členění do tagu place:
> a) tři vesnice, které z pohledu návštěvníka vypadají _velmi_ podobně,
> budou v mapě zaneseny rozdílně - village, town, suburb.
*** Souhlasim, ale my se nemusime omezovat jen na data
administrativniho cleneni. Zname napr. pocet obyvatel sidel, tech.
vybavenost, mozna rozsah zastaveneho uzemi, hustotu osidleni,
statut...
Obce a mistni casti, musis oznacit strojove, systematicky z udaju
dostupnych, nebot si myslim, ze:
a) nevytvoris jednotnou a pruhlednou metodiku pro vyjadreni dojmu ze
sidla pro jeho navstevniky
b) neprojdes rucne vsech 15 000 mist

> b) oficiální městské obvody můžou být pouze očíslované části města,
> navíc ty hranice ne vždy sedí s pojmenovanými oblastmi, které místní
> znají, viz třeba zmiňované Pardubice [1]. Také v Praze by to znamenalo
> smazat Malou Stranu, Staré Město apod. a nahradit je Praha 1 až 22.
*** mestskych casti je v CR 143. Tento problem lze resit rucne.

ha
hanoj