asi jsem nějak natvrdlý ale nejsde mi to.
osmosis jsem rozbalil do adresáře c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis

Spustím cmd.exe
nastavím adresář c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis a napíši
c:\Users\Zdeněk Pražák\osmosis\osmosis.bat a napíše mi že osmosis.bat není
názvem vnitřního ani vnějšího příkazu, spustitelného programu nebo dávkového
souboru

totéž mi píše i když nastavím adresář c:\Users\Zdeněk
Pražák\osmosis\bin\osmosis.bat