tak se pokouším pokračovat dále s adresními body Benešova a zase nevím jak dál
Nevím jak z tebou dodaného souboru s hranicemi obcí pro okres Benešov
vykopírovat relace pro příslušnou obec.
Pokud si označím v JOSM v souboru kucr-croped.osm označím jednotlivé hranice
stávajících katastrálních území a dám kopírovat tak po vložení do nové vrstvy
neobsahují hranice kú informace o relacích