On Mon 21-02-11 17:39:15, hanoj wrote:

> *** Jednotnost zadavani dat je velka vyhoda... Tato alternativa
> znamena, ze pri presunu tohoto bodu se musim ptat, zda nema nejakeho
> rodice, jinak znicim way jiz je clenem. Stejne tak pri manipulaci s
> way.

Ano, to je zřejmé.  Co mi zřejmé není jsou důvody pro automatizovaný _přesun_
adresních bodů.

> *** Co je konkretnim prinosem tohoto pevneho spojeni?

Zmínili jsme orientační čísla budov.  To jsou tabulky připevněné na vnějšku
obvodových zdí domů.  Jak už jsme diskutovali u nárožních domů, jedno
orientační číslo domu může mít jeden adresní bod.  Selský rozum mi praví, že by
měl být v místě, kde se vyskytuje ona tabulka s orientačním číslem - tedy
v mapě na obrysu budovy.  Tolik úvaha z pohledu uživatele mapy.

Libor