Dne Po 17. října 2011 hanoj napsal(a):

> *** Pokud tomu nize dobre rozumim, tak jsi nasel jedno podezreni na
> jednom miste u jednoho uzivatele na EE. Nebylo by lepsi mu napsat
> primo?

konkrétně u jmenované trasy se jednalo minimálně (víc jsem to nezkoumal) o dva
různé uživatele, co ji přede mnou opravovali

myslel jsem to spíše obecně, ať si všichni dávaj pozor - ostatně není to první
taková věc, co jsem potkal
(jest pravdou, že uvedením o co přesně šlo, jsem teda nepřímo prstem ukázal,
ale zase nějaké mlhavé "no víte je tam někde něco" by mi přišlo na dvě věci)

K.