Zdravím,
katastr zachycuje *právní* stav, nikoliv realitu. Takže je určitě hodně budouv,
které jsou na mapách a ve skutečnosti neexistují (zrovna o víkendu jsme jezdili
po zaniklých vesnicích v Českém lese a některé budovy stále ještě v mapách KN
jsou) nebo ve skutečnosti existují, ale v mapách KN nejsou (buď černé stavby,
nebo stavby, které nejsou předmětem evidence v katastru).

Uliční čáry jsou (budou). Jedná se o import ze ZABAGED.

J. Veselý