> Tak to pozor, km sice pouzivam jako jeden z primarnich zdroju, ale
> vzdycky minimalne kontroluju, jestli tam ta budova +- opravdu stoji.
*** Me slo predevsim o ten tvar budovy...

> pripadu kdy v km budova je, ale fyzicky tam neni po budove ani pamatky
> (= ani ruiny), pripadne naopak, budova si na miste vesele stoji, zato po
> ni ani pamatky neni v km (a to vcetne toho, ze budova ma i vlastni cp)
> nejsou zadnou vyjimkou, narazim na takove pri kazde editaci mapy. Zrovna
> tento tyden sem odmazaval zborene budovy, ktere v km vesele stale jsou
> (a to jsou zborene uz minimalne par let).
*** Je treba pochopit jak katastr vznika. Jedna se o evidenci majetku,
nikdo aktivne nehleda, zda tu budovu nekdo nezboural, ci si nepostavil
kralikarnu na dvorku. Zatim jsem techto chyb (absence nebo prezence
existujici budovy) videl daleko mene, nez lidovych tvorivosti s
tracerem.

> 1) zadny zbesily import a rozhodne ne zadne mazani v OSM.
*** zbesilost je vetsinou v srdci, ne importech. Neni kam spechat.

> Co se aktualizaci tyce - pokud dojde ke zmene v km a neni zadna zmena na
> strane osm, tak asi neni co resit - aktualizace v osm. Pokud ke zmene
> dojde opacne, tak dost pochybuju ze nekdo zmeni neco v km. Pokud je
> zmena oboustrana, tak asi leda tak, ze nekdo koukne do osm a bud
> prohlasi, ze se to ma syncnou s km nebo prohlasi, ze data sou spravne v
> osm (a nejakym marknutim objektu ho vyradi ze synchronizace).

*** Seda je teorie... Jediny zpusob je umoznit aktualizaci je
aktualizovat jen primitivni body (napr. addr). U vseho ostatniho je to
problem, co s tim kdyz do toho nekdo hrabne. Nebo jak zajistit spravne
vazby na existujici objekty. Dosud v OSM probehly jen hromadne upravy
adresnich bodu a predevsim relaci administrativnich hranic (ale
samotne way hranice jsou uz problem).

ha
hanoj