Takže v první fázi udělat program, který porovná stav v OSM a v RUIAN.

Jak by měl vypadat výstup tohoto porovnání?

Může nastat mnoho případů (nejde o disjunktní případy):
1) bod je v RUIAN, ale chybí v OSM
2) bod je v OSM, ale není v RUIAN
3) je v OSM i v RUIAN, ale nemá stejnou polohu
4) je v OSM i v RUIAN, ale má rozdílné údaje (číslo popisné, číslo
orientační, ulice, ...)
5) v RUIAN není poloha definována
6) v OSM chybí některé údaje (číslo popisné, orientační, ulice, ...)
7) v OSM je bod vícekrát
8) v OSM je místo bodu otagována budova
9) v OSM jsou některé údaje navíc oproti RUIAN
10 ...

Přičemž nastává řada otázek ... např. co třeba považovat za stejný bod
v RUIAN i OSM (co se musí shodovat, s jakou tolerancí, ...).

Honza