Dne 21.7.2012 1:08, Jakub napsal(a):
> [...]
> nápad. Neodpovídá tomu vůbec praxe, která taguje jako trunk (podle
> toho co jsem viděl) jen rychlostní komunikace - pokud by se dodrželo
> to co je ve wiki, bude potřeba udělat změny na mnoha místech,
> například Praha by byla plná trunků. IMHO to není ani pěkné v Mapniku
> (ale to není hlacní argument) ani praktické. Ztrácíme tím vizuální
> informaci - rozdíl mezi silnicemi 1. třídy a dálnicí či rychlostní
> komunikací. Prosím vaše názory, rád bych to když procházím silnice ČR
> měl možnost zároveň upravovat.
>
> Můj návrh: silnice první třídy mapovat jako primary nehledě na počet

Vizualni rozdil tam je a byt muze, zalezi na renederu. Diskuse probehla
(je to i tady v mailistu, hledej) - rychlostni silnice ma navic oznaceni
motorroad. A jednicek oznacenych jako trunk je spousta - trebas 13ctka
minimalne z 50%. Nespravuj co neni rozbity. To ze to defaultne mapnik
renederuje stejne neni problem tagovani, ale renederu - JOSM to
napriklad rozlisuje (ryhlostka je podbarvena modre).

Pretagovanim bys navic rozbil i navigace, protoze jich spousta dava
trunku prednost pred primary, coz je spravne, protoze to je "lepsi a
rychlejsi" cesta.

Nevim cos kde videl, ale videl si zjevne velmi spatne. Trunk je proste
jednicka s parametry rychlostni silnice. Nemusi to byt vicepruhova
jednicka - nekdy je to holt o spravne zvolenym tagu. Podivej trebas na
Evropskou - ta neni trunk a je to taky spravne. Protoze je sice 2+2, ale
kazdejch 10m je semafor, krizovatka ... => je to spravne jako primary.