> Filter
>
> Diky za tip - o Kalmanovic filtrovani jsem sice vedel, nicmene jsem si
> myslel, ze mi to moc nepomuze - u toho Holuxe mam problem v tom, ze on
> ma jakoby tendenci ustrelovat jakoby systematickou nikoli nahodnou chybou
> (tj. ne ze by ty body byly rozhazene kolem nejakeho spravneho prumeru,
> ale jsou ujete o nejak metry tam ci onam). Bohuzel nemam Windows Mobile,
> s nimiz bych to mohl primo pouzivat, nicmene jsem narazil na
> NMEA Processor, ktery by to mel taky zvladat:
> http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=106662&whichpage=21
> [...]

Takze - uchodit jsem to uchodil a Kalman filtrovani dela presne to,
co bych od neho cekal - odfiltruje tu "nahodnou chybu" (v uvozovkach
to pisu proto, ze to, co jsem vyse oznacil jako "systematickou chybu"
je ve skutecnosti taky nahodna, ale jina nez to kratkodobe driftovani.
Pokud chcete, muzu nekam vystavit priklad, jak to dopadlo.

Petr