Zdravim,

Teda nechci se hádat, ale tohle mám pocit nemůže technicky projít. Asi jsme si
nerozuměli, klíčové bylo, že ten plot NEjde kolem celého lesa, čili zatímco
hranice lesa je uzavřená křivka a--b--c--d--e--f--a, tak plot je např. c--d--e
a jinde není pro jednoduchost vůbec nic (sousedícího). Podle mě relace typu
multipolygon potřebuje uzavřené křivky, nebo ne?

Kupodivu nepotrebuje, jen je treba seradit useky cest za sebou tak, aby tu uzavrenou krivku tvorily (a velka cast rendereru si to umi seradit sama i pokud jsou tam se spravnou roli outer na preskacku). Ono by to ani jinak neslo kvuli omezeni maximalniho poctu bodu v 1 ceste, takze treba takova hranice CR by se nedala realizovat.